Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Lapsen liikkeet

Re: Lapsen liikkeet

ViestiKirjoittaja Josku » 31.12.2017 09:24

Kyllä minulla ainakin liikkeet on vaihdelleet päivittäin, joskus on hiljaisempia päiviä, mutta aina kuitenkin pitkin päivää tuntuu enemmän tai vähemmän muljahteluita ja potkuja/lyöntejä. Makean syöminen tai juominen tosiaan hyvä konsti provosoida liikkeitä. Riippuu varmaan myös siitä, että missä asennossa siellä ollaan. Nyt on menossa 37+5
Josku
 
Viestit: 4
Liittynyt: 07.09.2017 18:54

Re: Lapsen liikkeet

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 04.01.2018 19:11

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Lapsen liikkeet

ViestiKirjoittaja Mi » 05.01.2018 13:24

Minä olen viikolla 26 ja kyllä huomaan että vauvan liikkeet vaihtelevat todella paljon päivittäin.. Joka päivä tunnen kyllä liikkeitä mutta voi hyvinki olla että yhtenä päivänä tunnen melkein koko päivän liikettä ja toisena varsinkin illat saattaa olla että siellä ei tunnu minkäänlaista liikettä. Mutta kiva kuulla että tämä on ihan normaalia, ensimmäistä kun odottaa niin tuntuu että on hieman pihalla kaikesta :roll:
Mi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05.01.2018 13:15

Edellinen

Paluu Raskausaika