Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jojo » 17.11.2017 20:17

Jassukka kirjoitti:Onnistuisiko niin, että luon salaisen ryhmä facebookkiin ja laitatte tähän sähköpostin, johon voin laittaa teille halukkaille kutsun kyseiseen facebook-ryhmään? :)
En haluaisi itse mihinkään "ylläpitotehtäviin" sen koommin, niin yritetään pitää ryhmä pienenä ja ajattelin että se voisi olla rajattu esim. Tampereen ja ympäryskuntien porukkalle. Fb:stä löytyykin jo yleinen Toukokuiset 2018 ryhmä mutta se ei ole salainen.


Toukokuisille on pari ryhmää jo facessa mutta en ole niihin viitsinyt liittyä kun pidetään tää raskaus salassa. Mut joku pieni max 10hlö ryhmä vois olla mukava :) Tampereella asutaan myös, joten jos ryhmää laitetaan niin mukana ollaa :)
Jojo
 
Viestit: 80
Liittynyt: 25.09.2017 14:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jassukka » 18.11.2017 20:30

Jojo kirjoitti:
Jassukka kirjoitti:Onnistuisiko niin, että luon salaisen ryhmä facebookkiin ja laitatte tähän sähköpostin, johon voin laittaa teille halukkaille kutsun kyseiseen facebook-ryhmään? :)
En haluaisi itse mihinkään "ylläpitotehtäviin" sen koommin, niin yritetään pitää ryhmä pienenä ja ajattelin että se voisi olla rajattu esim. Tampereen ja ympäryskuntien porukkalle. Fb:stä löytyykin jo yleinen Toukokuiset 2018 ryhmä mutta se ei ole salainen.


Toukokuisille on pari ryhmää jo facessa mutta en ole niihin viitsinyt liittyä kun pidetään tää raskaus salassa. Mut joku pieni max 10hlö ryhmä vois olla mukava :) Tampereella asutaan myös, joten jos ryhmää laitetaan niin mukana ollaa :)



Jotain tämmöistä ajattelin itsekin. Salaiseen ryhmään täytyy vaan saada sähköpostit joihin pystyy sen linkin lähettämään koska perus haulla niitä ei Facebookista löydä :)
Jassukka
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28.08.2017 15:19

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jojo » 18.11.2017 20:36

Jassukka kirjoitti:
Jojo kirjoitti:
Jassukka kirjoitti:Onnistuisiko niin, että luon salaisen ryhmä facebookkiin ja laitatte tähän sähköpostin, johon voin laittaa teille halukkaille kutsun kyseiseen facebook-ryhmään? :)
En haluaisi itse mihinkään "ylläpitotehtäviin" sen koommin, niin yritetään pitää ryhmä pienenä ja ajattelin että se voisi olla rajattu esim. Tampereen ja ympäryskuntien porukkalle. Fb:stä löytyykin jo yleinen Toukokuiset 2018 ryhmä mutta se ei ole salainen.


Toukokuisille on pari ryhmää jo facessa mutta en ole niihin viitsinyt liittyä kun pidetään tää raskaus salassa. Mut joku pieni max 10hlö ryhmä vois olla mukava :) Tampereella asutaan myös, joten jos ryhmää laitetaan niin mukana ollaa :)



Jotain tämmöistä ajattelin itsekin. Salaiseen ryhmään täytyy vaan saada sähköpostit joihin pystyy sen linkin lähettämään koska perus haulla niitä ei Facebookista löydä :)


Hitsi ku täällä ei pysty yksityisviestejä laittelemaan. Ilmottele jos teet sen salasen ryhmän :)
Jojo
 
Viestit: 80
Liittynyt: 25.09.2017 14:26
Paikkakunta: Tampere

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jassukka » 23.11.2017 11:12

Nonniin Tamperelaiset ja ympäryskuntalaiset!

Laittakaa sähköpostiin pirkanmaantoukokuiset2018@gmail.com viestiä jos haluatte liittyä ryhmään. Pidetään ryhmäkoko pienenä, jos saatais vaikka jotain treffejä aikaiseks järkkäillä Tampereella :)
Paluupostina laitan teille kutsun ryhmään! Mihinkään ylläpitohommiin en ryhdy, eli nyt jo tässä vaiheessa painotan et pidetään ryhmä hyvänhenkisenä niin ettei ylläpitäjää tarvitakkaan.
Huom! Jos olette facebookissa kirjoilla eri sähköpostilla kuin mistä lähetätte viestin, laittakaa myös se fb:ssä oleva sähköposti viestiin!

EDIT 5.1.2018

Ryhmäkoko alkaa olemaan nyt sen verran hyvän kokoinen ja kevään odottajia jo hyvin mukana, joten suljen tuon liittymissähköpostin.
Suosittelen myöhemmillekin ajankohdille odottavia perustamaan vastaavia ryhmiä - vertaistuki on ihan huippujuttu! :)
Viimeksi muokannut Jassukka päivämäärä 05.01.2018 13:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Jassukka
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28.08.2017 15:19

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja neponen » 24.11.2017 10:26

Hei,

Mekin odotamme esikoistamme mieheni kanssa ja Tampereelta vertaistuki olisi tervetullutta.
neponen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.11.2017 13:36

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Papuusi » 04.12.2017 05:04

Itse myöskin Tampereella ja tällä hetkellä 7+3, la näillä tiedoilla 20.7. Itsellä yksi työkaveri joka myös odottaa, tosin ihan viimeisillään. En ole vielä kertonut raskaudesta siskon lisäksi kenellekään, kun on niin alussa vielä. Jouluna ajattelin kertoa, jos tilanne on sopiva. Muuten odotan ultraan asti ja kerron sen jälkeen. Tosin ollaan mietitty varhaisultrassa käyntiäkin, mutta... Vois tosiaan olla mukava kuulla vähän muidenkin juttuja ja tilanteita, kun ei oikein ole nuita tuttuja kenen kanssa jutella..
Papuusi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.11.2017 02:59

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja neponen » 07.12.2017 10:36

Hei papuusi,

Miulla ois laskettu aika 25.7. näillä näkymin, eli aika hilkulleen hyvällä tuurilla ollaan synnärillä samoihin aikoihin. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Olen itse ensisynnyttäjä, eikä minulla ole juurikaan tukiverkostoa täällä Tampereella, sukulaiseni asuvat savossa ja karjalassa.
neponen
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.11.2017 13:36

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Papuusi » 10.12.2017 08:52

neponen kirjoitti:Hei papuusi,

Miulla ois laskettu aika 25.7. näillä näkymin, eli aika hilkulleen hyvällä tuurilla ollaan synnärillä samoihin aikoihin. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Olen itse ensisynnyttäjä, eikä minulla ole juurikaan tukiverkostoa täällä Tampereella, sukulaiseni asuvat savossa ja karjalassa.


Mä sulle vastailinkin tuolla toisessa keskustelussakin jo :) Täällä myöskin ensisynnyttäjä. Sukulaiset ja kaveritkin ainakin lähellä Tamperetta, mutta he kun eivät vielä tiedä mitään :) Sehän voi olla, että ollaan samaan aikaan synnärillä :D Tämä on hieman hölmö siinä mielessä, että tässä ei saa laitettua viestiä yksityisesti, eikä tule minkäänlaista ilmoitusta, kun omaan viestiin on vastattu :/
Papuusi
 
Viestit: 5
Liittynyt: 17.11.2017 02:59

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jinii » 11.12.2017 09:58

Heippa. Mä oon laittanut jo aikasemmin viestiä tonne sähköpostiin ryhmään pääsystä.
Itsellä nyt rv16 ja kauhean moni ei raskaudesta tiedä. Olisi kuitenkin kiva jakaa ajatuksia muiden kanssa.
Ennestään lapsi, poika4v ja mies.
Jinii
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.11.2017 09:52

Re: Mistä vertaistukea raskauteen ja vanhemmuuteen?

ViestiKirjoittaja Jassukka » 11.12.2017 12:27

Jinii kirjoitti:Heippa. Mä oon laittanut jo aikasemmin viestiä tonne sähköpostiin ryhmään pääsystä.
Itsellä nyt rv16 ja kauhean moni ei raskaudesta tiedä. Olisi kuitenkin kiva jakaa ajatuksia muiden kanssa.
Ennestään lapsi, poika4v ja mies.


Oothan saanut kutsun ryhmään takaisinpäin? Olen ainakin yrittänyt vastailla kaikille ketkä on kutsua lähetellyt ja laittanut fb-ryhmään myös kutsua :)
Jassukka
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28.08.2017 15:19

EdellinenSeuraava

Paluu Raskausaika