Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Lääkkeet raskauden aikana

Lääkkeet raskauden aikana

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 12.12.2014 00:14

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Lääkkeet raskauden aikana

ViestiKirjoittaja O » 09.09.2016 11:14

Itseäni alkoi tässä mietityttää, miten "hövelisti" olen nakannut grammasen Panadolin naamariin pahemman päänsäryn pelossa. Jos kerran viikossa tai harvemmin ottaa 1 g panadolin se lienee vielä sallituissa rajoissa eikä lienee "jatkuvaa käyttöä". Nyt flunssan ajan olen kyllä, keskustelematta lääkärin kanssa, nakannut samaisen grammasen panadolia kitusiin lähespä joka päivä tämän viikon ajan. Mitäs ajatuksia tämmöinen terkkareissa herättää? :/
O
 
Viestit: 3
Liittynyt: 11.07.2016 12:06

Re: Lääkkeet raskauden aikana

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 12.09.2016 21:16

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Lääkkeet raskauden aikana

ViestiKirjoittaja valarieque » 22.12.2016 19:54

Hei, minua mietityttää että onko jotain närästyslääkettä mitä mahdollisesti voisi raskauden aikana ottaa?

Itsellä kun närästää aika useasti ja olen vain juonut ruokasooda vettä (ei ole muuten mitenkään herkkua :D )

Ensiviikolla on lääkärille aika ja ajattelin tätä kysyä häneltä mutta jos tätäkin kautta saisi jonkinlaista osviittaa, kun tämä närästys on alkanut olee melkein jokapäiväistä :roll:
valarieque
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22.12.2016 19:28

Re: Lääkkeet raskauden aikana

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 27.12.2016 17:34

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika