Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Intiimialueen vaivat

Intiimialueen vaivat

ViestiKirjoittaja Jinii » 16.02.2018 23:24

Heippa.

Onko muilla äideillä ollut riesana virtsatietulehdusta, hiivatulehdusta etc?
Mulla on nyt jo kolmatta viikkoa erittäin epämukava olla.
Välillä nostelee lämpöä ja välillä laskee. Kiputilat vaikuttanee. Olot pahenee iltaa kohden varsinkin.
Mulla on erittäin pahana ollut nyt jo kolmatta viikkoa jatkuva pissahädän tunne. Rakko on jatkuvassa rasituksessa ja kipuilee. Tuntuu, että kokoajan on pakko juosta vessaan, mutta todellisuudessa sieltä saa tulemaan ehkä 3-10 polttavaa tippaa pissaa. Sitten ajoittain on todella pahaa kutinaa mihin ei oo auttanut hiivavoide eikä rasvaus. Sitten kun kutiaaa nii pikkuhousut hankaa limakalvoja rikki ja kirvelee entistä enemmän. Välillä tuntuu, että ei pysty makoilen 5min paikallaan kun heti sattuu ja ahdistaa rakkoa.
Käynyt jo 3 eri lääkärillä ja muka mitään syytä ei löydetä. Tässä on aika rankkaa roikkua löysässä hirressä loppu raskaus, jos nää olot jatkuu. Ei saa nukuttua, ei pysty käymään missään. Kodin vankina kipujen kanssa.
Viime viikolla sain antibiootit virtsatietulehdukseen, mutta kuurin alotettuani tuli lääkäriltä tekstiviesti, ettei viljelyssä näkynyt tulehdusta. Eli syön antibiootteja turhaan, mitkä aiheuttaa vaan huonon olon ja mahakipuja.
Menetän just nyt järkeni tähän. Pliis auttakaa!
Jinii
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.11.2017 09:52

Re: Intiimialueen vaivat

ViestiKirjoittaja Wwra » 19.02.2018 16:14

Itse heräsin kerran yöllä ja kävin vessassa. Sen jälkeen oli epämiellyttävä olo, muutaman tunnin päästä nousi tuskan hiki ja kiemurtelin pari tuntia sohvalla kun mikään asento ei ollut hyvä eilä särkylääke auttanut. Vessassa istuminen, pari tipan pisuttelu helpotti. Polttavaa tunnetta oli virtsaamisen loppuvaiheessa. Kävin antamassa näytteen, ei ollut tulehdusta, ja iltapäivällä olo oli jo parempi. Pari päivää töissä juoksin vauhdilla jatkuvasti vessaan kun tuntui että tulee housuun. Epäilen, että sikiö painoi virtsarakkoa aiheuttaen oireilun. Kotona yritin helpottaa oloa nostamalla alavartaloa sohvalle lattialla maatessa tai konttausasennossa ylävartalo maassa ja peppu ylhäällä.
Wwra
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14.07.2017 22:33

Re: Intiimialueen vaivat

ViestiKirjoittaja MRM » 21.02.2018 11:25

Ainakin hiivatulehduksen voi varmistaa labrakokeella. Siten sen voi hoitaa tai sulkea pois. Minulla on pari ollut ja lääkäri on määrännyt Canesten puikkoja ja voidetta.
MRM
 
Viestit: 4
Liittynyt: 20.01.2018 19:55


Paluu Raskausaika