Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 10.08.2016 16:10

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

ViestiKirjoittaja nitta.30 » 22.08.2016 16:03

Yllättävän nopeasti e-pillereiden lopettamisen jälkeen: ensimmäisen kerran kun yritimme, tapahtui hedelmöitys jo toisesta kuukautiskierrosta. Tämä raskaus päättyi keskenmenoon. Toisella yrityskerralla kolmannesta kierrosta ja tänään olen 31. raskausviikolla. :)
nitta.30
 
Viestit: 2
Liittynyt: 22.08.2016 15:55

Re: Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

ViestiKirjoittaja hanna » 28.08.2016 14:04

Minulla oli yksi lapsi ennen kun nykyisen avopuolison kans yritimme lasta. Poistin kierukan ja meni viisi vuotta ennen kun tulin raskaaksi. Suunnittelimme että menemme lapsettomuus tutkimuksiin, mutta sitten emme menneet, koska en halunnut toisen syyttävän toista. Sitten mieheni jäi pitkälle sairauslomalle ja heti tärppäsi, viiden vuoden odotuksen jälkeen. Meille syntyi pieni tyttö. Tyttön jälkeen en ottanut ehkäisyä ja tytön ollessa vuoden ja isäntä jälleen pitkällä sairauslomalla olin jälleen raskaana. Sitten totesimme, että mieheni työ teki hänelle tepposet, enkä tullut raskaaksi. Nyt odotus on palkittu tuplasti <3
hanna
 
Viestit: 8
Liittynyt: 11.08.2014 09:12

Re: Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

ViestiKirjoittaja Iiti » 29.08.2016 08:54

Meillä ei ole koskaan käytetty ehkäisynä muuta kuin kondomia ihan jo sen helppouden vuoksi, mutta itse myös vieroksun hormooneihin sekaantumista lääkkeillä. En tiedä vaikuttiko tämä vai oliko vaan tuuria, mutta kun päätettiin että vauva saa tulla niin meillä tärppäsi ensiyrittämällä :)
Iiti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 29.08.2016 08:52

Re: Kuinka kauan kesti ennen kuin tulit raskaaksi?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 01.09.2016 17:35

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 760
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika