Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Radi ja potilashotelli

Radi ja potilashotelli

ViestiKirjoittaja Jeppe » 27.03.2018 17:29

Minulla on kolmas raskaus ja kolmas radi myös. Kahdessa edellisessä arvot pysyivät hienosti rajoissa ihan ruokavaliohoidolla. Vauvojen arvoja ei seurattu syntymän jälkeen ja pääsin potilashotelliin toisen lapsen kanssa Tampereella. Nyt arvot eivät meinaa pysyä ruokavaliolla rajoissa. Tai siis pelkkä aamun paastoarvo on ongelma joka on sinnikkäästi 5.6-5.8 välillä. Jos joudun aloittamaan tablettilääkityksen arvoihin, sulkeeko se automaattisesti potilashotellin ovet kohdaltani? Kuulostaa ehkä mitättömältä kysymykseltä mutta esikoisen osastoaika oli aivan kamala kun hälyä riitti ja valvoin sen 4vrk putkeen kun aina jonkun vauva itki. Toisen kohdalla alku oli ihanan seesteinen hotellissa.
Jeppe
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.12.2017 17:05

Re: Radi ja potilashotelli

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 06.04.2018 19:43

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Radi ja potilashotelli

ViestiKirjoittaja Pikkukolmonen » 16.04.2018 14:51

Minulla myös tilanne, jossa meneillään kolmas raskaus ja ensimmäinen Husin ulkopuolella. Husissa synnytin kaksi ensimmäistä Haikaranpesässä Kätilöopistolla, ja peruspuolellakin on ihan hyvin perhehuoneita. Olen itse sh ja minun on mahdoton nukkua osastolla koska iskee työvaihde päälle, eli en osaa relata ollenkaan.Nyt sokerirasituksessa sokeriarvot kpholla, viikon ovat pysyneet loistavina ruokavaliolla. Toivon todellakin että pääsemme potilashotelliin ja ihmettelen, jos Tays on niin täysi,miksei sitä remontoida nykyaikaiaeksi perhehuoneineen ym? Kuvittelin helsinkiläisenä, että terveydenhuollon taso olisi sama ympäri Suomen.
Pikkukolmonen
 
Viestit: 8
Liittynyt: 12.04.2018 11:44

Re: Radi ja potilashotelli

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 20.04.2018 18:01

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Muut aiheet